Wednesday, June 15, 2011

Come and See :)

Hye Assalamualaikum guys :)
First of all saya nak ucap banyak2 TERIMA KASIH sebab sudi singgah di blog saya yg serba kekurangan nie.


Saya menubuhkan blog ini adalah atas urusan business dan BUKAN untuk menceritakan hal peribadi saya atau menjadikan blog ini sebagai diari harian saya. Mesti anda tertanya2 kan business apa yang saya jalankan kan ? 


Okay meh dekat2 sikit nak bisik nie. hehe :)

Sebenarnyaaaa saya menjual tudung bagi wanita2 diluar sana. Saya menerima tempahan tudung secara runcit mahupun secara borong tau. So kalau ade adik2, akak2, makcik2 atau isteri2 di luar sana yang berminat untuk membeli tudung boleh la singgah di blog saya. Antara tudung2 yang saya jual adalah seperti berikut:



1.Tudung bawal 1 tone, 2 tone, 3 tone









2.Tudung bawal Obama (Printed)
3.Tudung bawal Corak Tepi





4.Tudung bawal Printed Tepi

5.Tudung bawal Akel Leopard



6.Tudung bawal Roses
7.Tudung bawal Sulam di kepala



Jika anda diluar sana berminat untuk membeli boleh la singgah2 di sini atau pun boleh singgah di facebook saya ataupun hantarkan komen anda ke email saya :) TQ. Happy Shopping day! <3


4 comments:

  1. wahai kwn ak ingin melihat kau berjaya dlu..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaALLAH jika kamu iringkan doa buat saya :)
      May ALLAH bless you.

      Delete
  2. dear...letak harga bole? heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry sis, sy tak aktif di blog tapi saya aktif di fb. sis boleh singgah di fb saya untuk lebih lanjut :)

      Delete